Friday, April 11, 2008

HoneyPot

Anda bekerja keras untuk wang anda. Maka, tiada sebab kenapa wang anda tidak berkeupayaan untuk membuat perkara yang asama untuk anda. Sekiranya matlamat jangka panjang anda adalah menjana kekayaan, HoneyPot adalah jawapan kepada apa yang anda inginkan.
HoneyPot membolehkan anda turut serta dalam persaingan pelaburan di pasaran tempatan dan serantau beserta dengan jaminan perlindungan insurans hayat. Ini membuatkan pelaburan menjadi mudah dan fleksibel bergantung kepada objektif kewangan jangka panjang anda.

Permulaan yang mudah dalam penjanan kekayaan.

Menerusi pembayaran sekaligus yang minimum, anda boleh menikmati peluang untuk membuat pelaburan yang berkualiti di pasaran tempatan dan serantau!HoneyPot memberikan anda suatu pilihan dana yang berlainan bersandarkan pelbagai instrumen dan sektor kewangan. Setiap dana menawarkan objektif dan strategi yang berlainan. Anda boleh mereka bentuk kombinasi pelaburan anda sendiri di samping mengimbangi risiko melalui diversifikasi.
Dengan menyalurkan dana untuk pelaburan secara SEKALI GUS (juga di sebut sebagai TAMBAHNILAI yang di bayar sekali gus) pada bila-bila masa ke dalam polisi, anda meningkatkan potensi untuk mendapatkan lebih pulangan dari HoneyPot.



Sila Klik di Sini Untuk maklumat lebih lanjut!

No comments: